škola v prírode   foto1  foto2   foto3   foto4  foto5 video

termín: 19.6.-23.6.2017

1. deň- pekné počasie, slnečno, cesta autobusom do Vysokých Tatier, autobus neprišiel až k hotelu Villa Siesta, preto putovanie s batožinou (dali sme to). Ubytovanie sa chlapcov na 1. poschodí a dievčatá na 2. poschodí. Naobedovaní sme sa poobede rozdelili na 2 indiánske kmene- Draví vlci, Ostrý šíp. Vymysleli sme si pokrik, nakreslili svoj totem, dostali sme indiánske mená a robili sme náčelnícke skúšky- odvaha, rýchlosť, múdrosť, sila, vytrvalosť. Po večeri sme  mali predstavovanie kmeňov a určenie náčelníkov- stali sa nimi tí, čo získali najviac bodov v náčelníckych skúškach (Jakub, Oliver), kmeň Draví vlci získal dve zvieracie hlavy na svoj totem, kmeň Ostrý šíp 1 zvieraciu hlavu na svoj totem. Potom sme mali spoločnú diskotéku. Večer sme napísali denníček, po večernej hygiene a modlitbe sme šli spať.
2. deň- krásne počasie, slnečno, turistika na Hrebienok (1285 m n. m.), vodopády Studeného potoka, poobede hry hry na ihrisku, okolo chaty, získavanie zvieracích hláv na totemy kmeňov. Večer vyhodnotenie indiánskych súbojov kmeňov, víťazi znova Draví vlci. Potom indiánska pošta - čítanie verejných listov a odovzdávanie súkromných listov . Nakoniec zábavné hry idiánov v miestnosti. Večer sme zasa napísali denníček, po večernej hygiene a modlitbe sme šli spať.
3.deň- pekné počasie, slnečno, turistika okolo Štrbského plesa, poobede hry vonku, pokladovka a získavanie zvieracích hláv na totemy. Večer pošta, hry v miestnosti, písanie denníčka a o 22:00 nočná hra- pašovanie diamantov.
4.deň- krásne slnečné počasie, kúpanie v AquaCity Poprad, plávanie, tobogány, hry vo vode, zábava. Večer vyhodnotenie najlepšieho kmeňa, ktorým sa stal kmeň Draví vlci, rozlúčková diskotéka, písanie denníčkov, balenie.
5.deň- cestovanie vlakom zo stanice Sibír do Popradu, odtiaľ rýchlikom do Kraľovian a nakoniec Oravkou do Trstenej.

možnosti:

cena 77€,  animátori 27€, zdravotník 6€  spolu 110€

cena 78€, animátori 27€, zdravotník ?