výlet BRATISLAVA       foto   video

VÝLET BRATISLAVA- výhra súťaž PÝTAJME SI SLOVENSKÉ

Na výlet sme cestovali vlakom vo štvrtok 23.6.2016 o 12:52 vlakom.Spali sme u saleziánov na Miletičovej ulici štvrtok, piatok.
Späť sme cestovali vlakom v sobotu 25.6.2016 o 13:55 a doma sme boli 19:00.

Vo štvrtok večer sme sa prešli po centre Bratislavy, poprechádzali sme sa popri Dunaji.
V piatok ráno sme boli na sv. omši (nie všetci), lebo bol sviatok  narodenia Jána Krstiteľa. Po raňajkách sme šli do ZOO a dinoparku, poobede na kúpalisko TEHELNÉ POLE, večer sme boli chvíľu na detskom ihrisku v Ružinove.
V sobotu sme navštívili prírodovedné múzeum, kde bola aj výstava pavúkov. Navštívili sme aj obchodný dom MY v centre Bratislavy.

Super ubytovanie u saleziánov na Miletičovaj ulici nám poskytovalo aj športovať a zabaviť sa- mini telocvičňa (futbal, florbal), pingpongové stoly, stolný futbal, horolezecká stena ...
Za to im veľmi pekne ďakujeme.

Na prechádzke mestom sme pod mostom SNP videli aj pripravený posledný skok na MS v downhil. Súťaž bola ale v sobotu a my sme už cestovali